Mobiele aanbieder *bliep gaat samenwerking aan met The Phonehouse

Verkoopnetwerk *bliep groeit tot een totaal van 500 winkels

04 SEPTEMBER 2012, AMSTERDAM, NEDERLAND
Mobiele operator voor jongeren *bliep heeft haar verkoopnetwerk met 200 vestigingen uitgebreid door een samenwerking met de grootste onafhankelijke telecomretailer The Phonehouse. In eerste instantie gaat The Phonehouse simkaarten van *bliep verkopen maar partijen gaan ook kijken hoe jongeren kunnen worden voorzien van een nieuwe smartphone. Het eerder dit jaar opgerichte *bliep biedt een simkaart waarmee gebruikers voor 50 cent per dag onbeperkt online zijn en onbeperkt kunnen SMS'en.
*bliep is ook te koop in Free Recordshop en Kijkshop. Opwaarderen met *blieptegoed kan inmiddels op bijna 2000 plekken in Nederland.
"*bliep is echt een aanvulling op het standaard assortiment van operators. Het product zelf is anders en innovatief maar ook de manier van werken van *bliep inspireert ons. Daar kunnen wij en andere telecombedrijven nog wat van leren!" Jeroen Poelman, Commercieel directeur The Phonehouse
"Ons unieke product komt goed tot z’n recht in de winkel met z’n herkenbare sterretje en gele kleur. Dat The Phonehouse *bliep gaat verkopen bewijst dat het een goed product is en serieus wordt genomen." Volkert Mencke, lid van RVC *bliep (16 jaar)